Avtal med Fastersättning för hissar

Fördelen med detta avtal är;

  • Entreprenörföretaget kommer att ge hissarna standard service och
    underhålla dem på bästa sätt, för att minska eventuella framtida fel
    i så stor utsträckning som möjligt för att minska sina kostnader.
  • Detta avtal höjer hissarnas livslängd kraftigt. Eftersom hissar får de
    nämnda underhållstjänsterna som de behöver i tid.
  • Ni betalar till besiktningsföretaget endast en gång.  Om en hiss får
    besiktningsanmärkning står KHT AB för alla kostnader, bland annat
    åtgärdsarbetet och ombesiktningskostnader, exklusive eventuella
    komponentinköp.
  • Felanmälan samt eventuella inställelsetider minskar med minst 30 %
    jämfört med andra avtal.  

    OBS:
    1  Priset varierar för var och en av hissarna & antal hissar påverkar
                också priset. 
            2  Hissen måste vara felfri när avtalet börjar. Vi hjälper er för detta.  
            3  Om besiktningsanmärkningen gäller att hissen måste anpassa till
                dagsregler måste kunden själv stå för alla kostnader samt
                arbetsersättning. 


    KHT AB garanterar följande tjänster med detta avtal;

    Hissen ska bli godkänd vid första besiktning. I annat fall måste KHT AB
    stå för ombesiktningskostnader. Exklusive kostnader avseende reservdelar
    kostnader.
    Service, underhåll och granskning måste utföras 4 gånger årsvis.
    Maskinrum, hisstaket samt gropen ska städas så att de förblir dammfria.

    Att inställdtiderna ska vara max En timme om människor är fast i någon
    hiss, och 90 min vid övriga fel.Vi åtalar oss att när avtalet slutar återlämnar
    vi hissarna ny servade samt felfria till Er.
21 dec 2016